AUTO PRO MELKA - częsci i elementy do turbin

(91) 4872400 | sklep@autopromelka.pl

KATALOG AUTOPROMELKA

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. W przypadku braku szukanego produktu lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego. Nasi pracownicy udzielą Państwu informacji tak szybko jak to będzie możliwe.

  • Filtruj
tłok
Kategoria: Tłoki

Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.

tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki

Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
AJ 12010200
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
uszczelniacz ogol.
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ12007900
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ 12022300
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ12015000
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ 12009100
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
uszczelniacz ogol.
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
uszczelniacz ogol.
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
12022400
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ 12018500
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.

tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.

tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
qqqqq
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.
qwe1e
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.
33333
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.
444444
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.


Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:


[BYT; BZB; CDAA; CDHA] łańcuch x2; koło x1; napinacz x2; prowadnica x6 FOTO/BGA
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[X10XE X10XEP Z10XEP X12XEP Z12XEP Z14XEP]; łańcuch, napinacz, płozy x3, koła x3, simmering, uszczelka rozrządu, śruby, tulejka
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[BLF BAG BLG BMY BLN BKG BAG BLP BLF]; łańcuch, napinacz, koła x3, płozy x2, śruby, simmering, silikon
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[SDBA D5BA N7BA]; koła x4, płozy x4, łańcuch dwurzędowy, napinacz, uszczelka, simmering, silikon
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[OM611, OM612, OM646]; łańcuch 110 ogniw; płozy x3; napinacz; Duplex
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

TRANSIT [QWFA; QVFA; P8FA; P8FB; PGFA; P22DTE]; łańcuch, napinacz, koło x3(bez koła pompy wtryskowej); płoza x3, uszczelka, simmering x2, silikon
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[QQDA QQDB N4JB CSDA CSDB Q7DA]; łańcuch, koła x3, płoza x2, napinacz, śruby
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[YD25DDTI NEW]; łańcuch x2 (1 jednorzędowy, 1 dwurzędowy), napinacz x2, płozy x7, koła x4; simmerring; silikon
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[K4M,K4J]; LAGUNA,MEGANE; pasek 132x27.4mm, napinacz, rolka prowadząca 65.5/32mm; zaślepki wałków rozrządu
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[QQDA QQDB N4JB CSDA CSDB Q7DA]; łańcuch, koła x3, płoza x2, napinacz, śruby
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[G9U,G9T]; VEL SATIS B10E, MASTER; pasek 89x25mm, napinacz, rolka prowadząca