KATALOG AUTOPROMELKA
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. W przypadku braku szukanego produktu lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego. Nasi pracownicy udzielą Państwu informacji tak szybko jak to będzie możliwe.
Kategoria:
Koła kompresji
opis techniczny
A=33,02 B=49 C=3,99 D=26.75 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
Kategoria:
Koła kompresji
opis techniczny
A=42,8 B=59,4 C=5,48 D=32,4 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
Kategoria:
Koła kompresji
opis techniczny
A=31,1 B=44 C=3,7 D=24,2 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
Kategoria:
Koła kompresji
opis techniczny
A=36,32 B=49 C=4 D=25,8 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
Kategoria:
Koła kompresji
opis techniczny
A=35,4 B=52,5 C=3,93 D=25,7 E=5,1 ILOŚĆ ŁOPATEK 7/7
Kategoria:
Koła kompresji
Koło kompresji lub też wirnik sprężarki, jest odpowiedzialne za sprężanie zasysanego powietrza, a następnie przekazywanie do układu dolotowego silnika.
Kategoria:
Zawory wastegate
opis techniczny
454232-0009/1/3/4/5 038253019A AUDI/VW A3 TDI/New Golf TDI TDI 110 PD
Kategoria:
Zawory wastegate
opis techniczny
zawór do turbin BV39 5439-970-0006/7/9/1/18/20/22
Kategoria:
Zawory wastegate
opis techniczny
5435-970-0005 73501343 FIAT/IVECO Punto JTD 70HP 1.3L D 2003
Kategoria:
Zawory wastegate
opis techniczny
5303-970-0038 7700115414 RENAULT Clio 1.9 dTi F9Q780
Kategoria:
Zawory wastegate
opis techniczny
pasuje do 709836-0004/3/1 726698-0003/2/1 GTA1852V 2,2l
Kategoria:
Zawory wastegate
Wastegate jest to zawór montowany po gorącej stronie turbiny, który kontroluje ciśnienie doładowania.
Kategoria:
Kierownice spalin
Kierownica to łopatka o zmiennej geometrii, wykorzystywana do kierowania spalinami w turbinie.
Kategoria:
Talerzyki
TS A4954 TALERZYK K16
130 / 130 / 62 / 54 / 12.3mm; otwór 14mm
|
Kategoria:
Talerzyki
opis techniczny
D1=117,45 D2=114,05 D3=45,3 D4=43,94 D5=10 D6=13,45 (mm) / DO TURBO 753420-0002
Kategoria:
Talerzyki
opis techniczny
D1=111 D2=91,3 D3=50,3 D4=43,94 D5=10 D6=12,03 (mm) / DO TURBO 703245-0001/2/717345-0002
Kategoria:
Talerzyki
opis techniczny
D1=139,7 D2=113 D3=53,4 D4=57 D5=10 D6=14,7 (mm) / DO TURBO VIA10019
Kategoria:
Talerzyki
opis techniczny
D1=133,2 D2=114,2 D3=71 D4=79,32 D5=12,7 D6=19,42 (mm) / DO TURBO 409300-0018
Kategoria:
Talerzyki
opis techniczny
D1=129 D2=100,2 D3=57,5 D4=43,94 D5=10 D6=13,65 (mm) / DO TURBO 714652-0004
Kategoria:
Talerzyki
opis techniczny
D1=99 D2=89,6 D3=50,3 D4=43,94 D5=10 D6=12,03 (mm)
DO TURBO 717858-0001/717858-0007/750431-0006/750431
DO TURBO 717858-0001/717858-0007/750431-0006/750431
Kategoria:
Wirniki
opis techniczny
A=35,19 B=42,95 C=6,36 D=7,88 E=5,08 (mm) DO TURBO OE 434533-0017
Kategoria:
Wirniki
opis techniczny
A=40,4 B=45 C=7,78 D=7 E=4,6 (mm) DO TURBO OE 5303-120-5008/5303-120-5023
Kategoria:
Wirniki
WYMIARY: A(MM)-43,1 B(MM)-37,5 C(MM)-8,3 D(MM)-7,9 E(MM)-5,1 ILOŚĆ ŁOPATEK:9
Kategoria:
Wirniki
WYMIARY: A(MM)-43 B(MM)-37 C(MM)-8 D(MM)-7.9 E(MM)-5.1 ILOŚĆ ŁOPATEK:9
Kategoria:
Wirniki
opis techniczny
A=34,5 B=38,5 C=6,54 D=6 E=4,1 (mm) DO TURBO OE 5439-120-5017
Kategoria:
Wirniki
WYMIARY: A(MM)-46,5 B(MM)-38,5 C(MM)-7 D(MM)-7,4 E(MM)-5,1 ILOŚĆ ŁOPATEK:11
Kategoria:
Wirniki
opis techniczny
A=37,4 B=38,5 C=6,34 D=6 E=4,1 (mm) DO TURBO OE 5439-120-5011/5439-120-8504
Kategoria:
Wirniki
informacje dodatkowe
WYMIARY: A(MM)-39 B(MM)-29.7 C(MM)-5.2 D(MM)-6.5 E(MM)-5.1 ILOŚĆ ŁOPATEK:11
Kategoria:
Wirniki
opis techniczny
A=36 B=43 C=5,85 D=7,88 E=5,08 (mm) DO TURBO OE 434533-0002/433257-0010/434533-0039
Kategoria:
Wirniki
opis techniczny
A=36 B=43 C=6,45 D=7,88 E=5,08 (mm) DO TURBO OE 434533-0007/434533-0009/434533-0015/0058/0035/0037/0039/433257-0010
Kategoria:
Osłony termiczna
opis techniczny
D1=53 D2=42,5 D3=16,4 D4=6,2 D5=1 (mm) / DO TURBO VIA10019
Kategoria:
Osłony termiczna
opis techniczny
D1=42,9 D2=-- D3=19,4 D4=2,5 D5=-- (mm) / DO TURBO 5439-970-0002
Kategoria:
Osłony termiczna
opis techniczny
D1=66,8 D2=53 D3=15,5 D4=15 D5=1 (mm) / DO TURBO 5316-970-6400
Kategoria:
Osłony termiczna
opis techniczny
D1=49 D2=25,29 D3=19,37 D4=2,4 D5=0,8 (mm) / DO TURBO 701855-0005
Kategoria:
Osłony termiczna
opis techniczny
D1=61,7 D2=48 D3=15,5 D4=8 D5=1 (mm) / DO TURBO 5303-970-0052/58
Kategoria:
Osłony termiczna
Osłony termiczne renomowanych firm przeznaczone do turbosprężarek . Zaprojektowane by utrzymać optymalną temperaturę pod maską w celu jak najlepszych osiągów.
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
454216-0003 OPEL VECTRA/ASTRA 20HC *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
782403-0001 HYUNDAI/KIA KIA 1.5 CRI 1.5CRDI 105HP *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
762965-0017 BMW X3 2.0 2006
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
720244-0001 RENAULT MASTER G9T 722 *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
700447-0003 BMW 320 D - 4 CYL. - 2.0L - DI D M47D E46/E39 *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
Środek turbiny 718089-0005 Renault Vel Satis dCi
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
751851-0003 AUDI/VW AUDI A3, VW TOURAN BKC *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
454064-0001 AUDI/VW T4 BUS 1.9TD 1995-
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
765261-0003/5 AUDI/VW GOLF TDI 140HP (06-) 2.0L D 2.0L *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
709838-0004/15 M-BENZ SPRINTER 2.7L OM612 2000
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
778794-5001 M-BENZ SPRINTER 413 CDI 311,313,OM 611LA
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
706499-0004 FORD CONNECT 1.8L
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
454161-0001 AUDI/VW PASSAT1.9 TDI 110 *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
BMW 530D & 730D 3.0L 2.9L D 2001
GT2556V, 135KW/184KM; [M57,E38,E39]; 530,730;
rdzeń turb.pasuje do 454191-0006 454191-0007 454191-0003 454191-0001 454191-0004;
wirnik 51.4x47x9.5
GT2556V, 135KW/184KM; [M57,E38,E39]; 530,730;
rdzeń turb.pasuje do 454191-0006 454191-0007 454191-0003 454191-0001 454191-0004;
wirnik 51.4x47x9.5
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
454231-0001/3/4/5 AUDI/VW A3 TDI EURO 3 TDI 110 PD,1.9L D 1999
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
701854-0002 AUDI/VW A6 TDI - 4 CYL. - 1.9L - TDI 110 - DI D * *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
713672-0002/4/1/3/5 AUDI/VW A3 TDI 1.9L 2000
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny:
707240-0001 CITROEN/PEUGEOT EVASION 2 (SYNERGIE 2) - 4 CYL. - 2.2L - DI D DW 12TED4S *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
717858-0007/1 AUDI/VW A4 TDI PD UI 130HP *
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
opis techniczny
454207-0001 M-BENZ SPRINTER 2.9L OM602 1997
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
Kategoria:
Rdzenie(wkłady,chra)
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.