AUTO PRO MELKA - częsci i elementy do turbin

(91) 4872400 | sklep@autopromelka.pl

KATALOG AUTOPROMELKA

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. W przypadku braku szukanego produktu lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego. Nasi pracownicy udzielą Państwu informacji tak szybko jak to będzie możliwe.

  • Filtruj
tłok
Kategoria: Tłoki

Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.

tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:


[BYT; BZB; CDAA; CDHA] łańcuch x2; koło x1; napinacz x2; prowadnica x6 FOTO/BGA
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[YD25DDTI NEW]; łańcuch x2 (1 jednorzędowy, 1 dwurzędowy), napinacz x2, płozy x7, koła x4; simmerring; silikon
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
AJ 12010200
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
qqqqq
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki

Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[X10XE X10XEP Z10XEP X12XEP Z12XEP Z14XEP]; łańcuch, napinacz, płozy x3, koła x3, simmering, uszczelka rozrządu, śruby, tulejka
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
uszczelniacz ogol.
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
qwe1e
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[BLF BAG BLG BMY BLN BKG BAG BLP BLF]; łańcuch, napinacz, koła x3, płozy x2, śruby, simmering, silikon
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
AJ12007900
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.

33333
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[SDBA D5BA N7BA]; koła x4, płozy x4, łańcuch dwurzędowy, napinacz, uszczelka, simmering, silikon
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
AJ 12022300
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
444444
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.


sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[K4M,K4J]; LAGUNA,MEGANE; pasek 132x27.4mm, napinacz, rolka prowadząca 65.5/32mm; zaślepki wałków rozrządu
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
AJ12015000
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[OM611, OM612, OM646]; łańcuch 110 ogniw; płozy x3; napinacz; Duplex
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[QQDA QQDB N4JB CSDA CSDB Q7DA]; łańcuch, koła x3, płoza x2, napinacz, śruby
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
AJ 12009100
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

TRANSIT [QWFA; QVFA; P8FA; P8FB; PGFA; P22DTE]; łańcuch, napinacz, koło x3(bez koła pompy wtryskowej); płoza x3, uszczelka, simmering x2, silikon
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[G9U,G9T]; VEL SATIS B10E, MASTER; pasek 89x25mm, napinacz, rolka prowadząca
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
uszczelniacz ogol.
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[QQDA QQDB N4JB CSDA CSDB Q7DA]; łańcuch, koła x3, płoza x2, napinacz, śruby
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
uszczelniacz ogol.
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
12022400
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
AJ 12018500
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.

zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.