AUTO PRO MELKA - częsci i elementy do turbin

(91) 4872400 | sklep@autopromelka.pl

KATALOG AUTOPROMELKA

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. W przypadku braku szukanego produktu lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego. Nasi pracownicy udzielą Państwu informacji tak szybko jak to będzie możliwe.

  • Filtruj
1000010267
opis techniczny
454216-0003 OPEL VECTRA/ASTRA 20HC *
1000010265
opis techniczny
782403-0001 HYUNDAI/KIA KIA 1.5 CRI 1.5CRDI 105HP *
1000010261B
opis techniczny
762965-0017 BMW X3 2.0 2006
1000010185
opis techniczny
720244-0001 RENAULT MASTER G9T 722 *
1000010159
opis techniczny
700447-0003 BMW 320 D - 4 CYL. - 2.0L - DI D M47D E46/E39 *
1000010144
opis techniczny
Środek turbiny 718089-0005 Renault Vel Satis dCi
1000010139
opis techniczny
751851-0003 AUDI/VW AUDI A3, VW TOURAN BKC *
1000010128
opis techniczny
454064-0001 AUDI/VW T4 BUS 1.9TD 1995-
1000010126
765261-0003/5 AUDI/VW GOLF TDI 140HP (06-) 2.0L D 2.0L *
1000010115
opis techniczny
709838-0004/15 M-BENZ SPRINTER 2.7L OM612 2000
1000010114
opis techniczny
778794-5001 M-BENZ SPRINTER 413 CDI 311,313,OM 611LA
1000010111
opis techniczny
706499-0004 FORD CONNECT 1.8L
1000010101
opis techniczny


454161-0001 AUDI/VW PASSAT1.9 TDI 110 *
1000010057
BMW 530D & 730D 3.0L 2.9L D 2001

GT2556V, 135KW/184KM; [M57,E38,E39]; 530,730;
rdzeń turb.pasuje do 454191-0006 454191-0007 454191-0003 454191-0001 454191-0004;
wirnik 51.4x47x9.5
4333950019
454231-0001/3/4/5 AUDI/VW A3 TDI EURO 3 TDI 110 PD,1.9L D 1999
1000010056
701854-0002 AUDI/VW A6 TDI - 4 CYL. - 1.9L - TDI 110 - DI D * *
1000010053
713672-0002/4/1/3/5 AUDI/VW A3 TDI 1.9L 2000
1000010050
opis techniczny:

707240-0001 CITROEN/PEUGEOT EVASION 2 (SYNERGIE 2) - 4 CYL. - 2.2L - DI D DW 12TED4S *
1000010037
opis techniczny
717858-0007/1 AUDI/VW A4 TDI PD UI 130HP *
1000010010
opis techniczny
454207-0001 M-BENZ SPRINTER 2.9L OM602 1997
hch2
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
wklad-do-turbiny-gt1544v-80kw-109km-peugotavolvomazdafordcitroen-szczecin_rev002
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
wklad-do-turbiny-gt1549s-renault-102km-plus-gratis-szczecin
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
wklad-do-turbiny-gt1749v-vw-85kw-115km-szczecin
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
hch6
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
chra26
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
wklad-do-turbiny-gt1749v-vw-85kw-115km-szczecin
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.