AUTO PRO MELKA - częsci i elementy do turbin

(91) 4872400 | sklep@autopromelka.pl

KATALOG AUTOPROMELKA

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. W przypadku braku szukanego produktu lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego. Nasi pracownicy udzielą Państwu informacji tak szybko jak to będzie możliwe.

  • Filtruj
2061016330
opis techniczny
454232-0009/1/3/4/5 038253019A AUDI/VW A3 TDI/New Golf TDI TDI 110 PD
2061016088
opis techniczny
zawór do turbin BV39 5439-970-0006/7/9/1/18/20/22
2061016062
opis techniczny
5435-970-0005 73501343 FIAT/IVECO Punto JTD 70HP 1.3L D 2003
2061016041
opis techniczny
5303-970-0038 7700115414 RENAULT Clio 1.9 dTi F9Q780
2060016029
ZAWÓR PASUJE DO 434855-0012 2060-016-029
 
 
2060016021
opis techniczny
pasuje do 709836-0004/3/1 726698-0003/2/1 GTA1852V 2,2l
2060016019
opis techniczny
ZAWÓR UPUSTU SPALIN
2030016050
opis techniczny
D1=53 D2=42,5 D3=16,4 D4=6,2 D5=1 (mm) / DO TURBO VIA10019
2030016045
opis techniczny
D1=42,9 D2=-- D3=19,4 D4=2,5 D5=-- (mm) / DO TURBO 5439-970-0002
2030016041
opis techniczny
D1=66,8 D2=53 D3=15,5 D4=15 D5=1 (mm) / DO TURBO 5316-970-6400
2030016021
opis techniczny
D1=49 D2=25,29 D3=19,37 D4=2,4 D5=0,8 (mm) / DO TURBO 701855-0005
2030016011
opis techniczny
D1=61,7 D2=48 D3=15,5 D4=8 D5=1 (mm) / DO TURBO 5303-970-0052/58
1300016025
Kategoria: Talerzyki
TS A4954 TALERZYK K16
130 / 130 / 62 / 54 / 12.3mm; otwór 14mm
1100030115
Kategoria: Wirniki
opis techniczny
A=35,19 B=42,95 C=6,36 D=7,88 E=5,08 (mm) DO TURBO OE 434533-0017
1100030031
Kategoria: Wirniki
opis techniczny
A=40,4 B=45 C=7,78 D=7 E=4,6 (mm) DO TURBO OE 5303-120-5008/5303-120-5023
1100016224
Kategoria: Wirniki
WYMIARY: A(MM)-43,1 B(MM)-37,5 C(MM)-8,3 D(MM)-7,9 E(MM)-5,1 ILOŚĆ ŁOPATEK:9
1100016209
Kategoria: Wirniki
WYMIARY: A(MM)-43 B(MM)-37 C(MM)-8 D(MM)-7.9 E(MM)-5.1 ILOŚĆ ŁOPATEK:9
1100016162
Kategoria: Wirniki
opis techniczny
A=34,5 B=38,5 C=6,54 D=6 E=4,1 (mm) DO TURBO OE 5439-120-5017
1100016094
Kategoria: Wirniki
WYMIARY: A(MM)-46,5 B(MM)-38,5 C(MM)-7 D(MM)-7,4 E(MM)-5,1 ILOŚĆ ŁOPATEK:11
1100016064
Kategoria: Wirniki
opis techniczny
A=37,4 B=38,5 C=6,34 D=6 E=4,1 (mm) DO TURBO OE 5439-120-5011/5439-120-8504
1100011015
Kategoria: Wirniki
informacje dodatkowe
WYMIARY: A(MM)-39 B(MM)-29.7 C(MM)-5.2 D(MM)-6.5 E(MM)-5.1 ILOŚĆ ŁOPATEK:11
1100011005
Kategoria: Wirniki
opis techniczny
A=36 B=43 C=5,85 D=7,88 E=5,08 (mm) DO TURBO OE 434533-0002/433257-0010/434533-0039
1100011002
Kategoria: Wirniki
opis techniczny
A=36 B=43 C=6,45 D=7,88 E=5,08 (mm) DO TURBO OE 434533-0007/434533-0009/434533-0015/0058/0035/0037/0039/433257-0010
1000010267
opis techniczny
454216-0003 OPEL VECTRA/ASTRA 20HC *
1000010265
opis techniczny
782403-0001 HYUNDAI/KIA KIA 1.5 CRI 1.5CRDI 105HP *
1000010261B
opis techniczny
762965-0017 BMW X3 2.0 2006
1000010185
opis techniczny
720244-0001 RENAULT MASTER G9T 722 *
1000010159
opis techniczny
700447-0003 BMW 320 D - 4 CYL. - 2.0L - DI D M47D E46/E39 *
1000010144
opis techniczny
Środek turbiny 718089-0005 Renault Vel Satis dCi
1000010139
opis techniczny
751851-0003 AUDI/VW AUDI A3, VW TOURAN BKC *
1000010128
opis techniczny
454064-0001 AUDI/VW T4 BUS 1.9TD 1995-
1000010126
765261-0003/5 AUDI/VW GOLF TDI 140HP (06-) 2.0L D 2.0L *
1000010115
opis techniczny
709838-0004/15 M-BENZ SPRINTER 2.7L OM612 2000
1000010114
opis techniczny
778794-5001 M-BENZ SPRINTER 413 CDI 311,313,OM 611LA
1000010111
opis techniczny
706499-0004 FORD CONNECT 1.8L
1000010101
opis techniczny


454161-0001 AUDI/VW PASSAT1.9 TDI 110 *
1000010057
BMW 530D & 730D 3.0L 2.9L D 2001

GT2556V, 135KW/184KM; [M57,E38,E39]; 530,730;
rdzeń turb.pasuje do 454191-0006 454191-0007 454191-0003 454191-0001 454191-0004;
wirnik 51.4x47x9.5
4333950019
454231-0001/3/4/5 AUDI/VW A3 TDI EURO 3 TDI 110 PD,1.9L D 1999
1000010056
701854-0002 AUDI/VW A6 TDI - 4 CYL. - 1.9L - TDI 110 - DI D * *
1000010053
713672-0002/4/1/3/5 AUDI/VW A3 TDI 1.9L 2000
1000010050
opis techniczny:

707240-0001 CITROEN/PEUGEOT EVASION 2 (SYNERGIE 2) - 4 CYL. - 2.2L - DI D DW 12TED4S *
1000010037
opis techniczny
717858-0007/1 AUDI/VW A4 TDI PD UI 130HP *
1000010010
opis techniczny
454207-0001 M-BENZ SPRINTER 2.9L OM602 1997
1300016035
Kategoria: Talerzyki
opis techniczny
D1=117,45 D2=114,05 D3=45,3 D4=43,94 D5=10 D6=13,45 (mm) / DO TURBO 753420-0002
1300016025
Kategoria: Talerzyki
opis techniczny
D1=111 D2=91,3 D3=50,3 D4=43,94 D5=10 D6=12,03 (mm) / DO TURBO 703245-0001/2/717345-0002
1300016022B
Kategoria: Talerzyki
opis techniczny
D1=139,7 D2=113 D3=53,4 D4=57 D5=10 D6=14,7 (mm) / DO TURBO VIA10019
1300016009
Kategoria: Talerzyki
opis techniczny
D1=133,2 D2=114,2 D3=71 D4=79,32 D5=12,7 D6=19,42 (mm) / DO TURBO 409300-0018
1300011021
Kategoria: Talerzyki
opis techniczny
D1=129 D2=100,2 D3=57,5 D4=43,94 D5=10 D6=13,65 (mm) / DO TURBO 714652-0004
1300011001
Kategoria: Talerzyki
opis techniczny
D1=99 D2=89,6 D3=50,3 D4=43,94 D5=10 D6=12,03 (mm)

DO TURBO 717858-0001/717858-0007/750431-0006/750431
1200020022
opis techniczny
A=33,02 B=49 C=3,99 D=26.75 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
1200016021
opis techniczny
A=42,8 B=59,4 C=5,48 D=32,4 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
1200016350
A=34,65 B=49 C=3,96 D=26,35 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
1200016206
A=32,87 B=49 C=3,32 D=26.8 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
h334
opis techniczny

A=31,1 B=44 C=3,7 D=24,2 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
1200016153
opis techniczny
A=36,32 B=49 C=4 D=25,8 E=5,08 ILOŚĆ ŁOPATEK 6/6
1200016183
opis techniczny

A=35,4 B=52,5 C=3,93 D=25,7 E=5,1 ILOŚĆ ŁOPATEK 7/7
Łącznik drążka stabilizatora przód P FORD TRANSIT 1.6-2.9 09.85-07.00
Łącznik drążka stabilizatora przód P FORD TRANSIT 1.6-2.9 09.85-07.00
Łącznik drążka stabilizatora przód LP ALFA ROMEO 145, 146, 155, GTV, SPIDER; FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA II, PRISMA 1.2-3.2 01.83-10.05
Łącznik drążka stabilizatora przód L/P ALFA ROMEO 145, 146, 155, GTV, SPIDER; FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA II, PRISMA 1.2-3.2 01.83-10.05
Łącznik drążka stabilizatora przód L,P DAEWOO LANOS, NEXIA 1.31.51.6 02.95-
Łącznik drążka stabilizatora przód L/P DAEWOO LANOS, NEXIA .3/1.5/1.6 02.95-
Piasta koła PRZÓD (40mm) VW GOLF,VENTO,PASSAT 2.0-2.8 91-
Kategoria: Piasty Koła
Piasta koła PRZÓD (40mm) VW GOLF/VENTO/PASSAT 2.0-2.8 91-
Piasta koła przednia FORD COUGAR (EC_) 2.0 16V; MONDEO I  1.6 i 16V,1.8 TD,1.8 i 16V,2.0 i 16V
Kategoria: Piasty Koła
Piasta koła przednia FORD COUGAR (EC_) 2.0 16V; MONDEO I  1.6 i 16V,1.8 TD,1.8 i 16V,2.0 i 16V
Piasta koła P AUDI A6,PASSAT 95( 5 otworów)
Kategoria: Piasty Koła
Piasta koła P AUDI A6/PASSAT 95- ( 5 otworów)
Piasta osi BPW 6,5-9t bez ABS-u (na łożyska
Kategoria: Piasty Koła
Piasta osi BPW 6,5-9t bez ABS-u (na łożyska 33215/7907-32310/7900)
LMI23271
Drążek kierowniczy (dł.1540mm) MAN 6/8.90(10/79-9/87) 6/8.100
Drążek kierowniczy kpl.P (do nr 8LW050421) VW GOLF IV, AUDI A3 996-, SKODA OCTAVIA 96-
Drążek kierowniczy kpl.P (do nr 8LW050421) VW GOLF IV, AUDI A3 9/96-, SKODA OCTAVIA 96-
Drążek kierowniczy kpl. L SEAT,VW Ibiza, Toledo,Golf II, Van II, Jetta II
Drążek kierowniczy kpl. L SEAT/ VW Ibiza, Toledo/ Golf II, Van II, Jetta II 08/1983->
drążek kierowniczy RENAULT 19 Exc. 1.8i 16v 02
Drążek kierowniczy RENAULT 19 Exc. 1.8i 16v 02/1989-06/1996
Łącznik drążka stabilizatora przód L,P MAZDA 323
Łącznik drążka stabilizatora przód L/P MAZDA 323 (BJ), MPV II, PREMACY 1.4-2.3 09.98-02.06
łożysko zestaw T FORD FOCUS (z pierścieniem magnetycznym ABS)
Łożysko zestaw T FORD FOCUS (z pierścieniem magnetycznym ABS)
Zestaw łożysk koła P FORD TRANSIT 91-
Zestaw łożysk koła P FORD TRANSIT 91-
Zestaw łożysk kpl. na dwa koła T OPEL (ham. bębnowe)
Zestaw łożysk kpl. na dwa koła T OPEL (ham. bębnowe)
Łożysko koła - pojedyncze naczepy (33113) (65x110x34) SAF; IVECO
Łożysko koła - pojedyncze naczepy (33113) (65x110x34) SAF; IVECO
sprzyna
Sprężyna zawieszenia przód L/P FORD MONDEO II 1.6/1.8/2.0 09.96-11.00
sprzyna
Sprężyna zawieszenia przód L/P FORD ESCORT VII, FIESTA IV; MAZDA 121 III 1.1-1.8D 01.95-
sprzyna
Sprężyna zawieszenia przód L/P FIAT PUNTO; LANCIA Y 1.1/1.2 09.93-09.03
sprzyna
Sprężyna zawieszenia przód L/P VW GOLF I, POLO, SCIROCCO 1.0-1.8 08.75-09.94
resor zawieszenia DB 207210D (pióra 2+1)
Kategoria: Resory/Elemnty
Resor zawieszenia DB 207/210D (pióra 2+1)
tuleja resoru (z kołnierzem)
Kategoria: Resory/Elemnty
Tuleja resoru (z kołnierzem) DB 507-711/809 (30x42/50x45)
1w11
Kategoria: Resory/Elemnty
Strzemię resora MAN xx.242/262/292/293/302/322/332/343/362/372/403/422/462
Resor przód ilość pió
Kategoria: Resory/Elemnty
Resor przód (ilość piór: 2) MERCEDES T1 (601), T1 (602) 2.4D 04.77-01.90
Odbój amortyzatora przód LP (BEZ OSŁONY) AUDI 100, 200, A6, A6 ALLROAD, V8 1.6-5.2 06.76-08.11
Odbój amortyzatora przód L/P (BEZ OSŁONY) AUDI 100, 200, A6, A6 ALLROAD, V8 1.6-5.2 06.76-08.11
Odbój amortyzatora przód LP (BEZ OSŁONY) SEAT CORDOBA, IBIZA II, IBIZA III, TOLEDO I; VW CADDY I, CORRADO, GOLF I, GOLF II, GOLF III, JETTA I, JETTA II, PASSAT, SCIROCCO, VENTO 1.0-2.9 02.74-10.02
Odbój amortyzatora przód L/P (BEZ OSŁONY) SEAT CORDOBA, IBIZA II, IBIZA III, TOLEDO I; VW CADDY I, CORRADO, GOLF I, GOLF II, GOLF III, JETTA I, JETTA II, PASSAT, SCIROCCO, VENTO 1.0-2.9 02.74-10.02
Amortyzator tył LP OPEL COMBO, KADETT E 1.2-1.8 08.84-10.01
Amortyzator tył L/P OPEL COMBO, KADETT E 1.2-1.8 08.84-10.01
Amortyzator tył L P FORD SCORPIO I, II 1.8-2.9 04.85-08.98
Amortyzator tył L/P FORD SCORPIO I, II 1.8-2.9 04.85-08.98
Amortyzator przód LpAUDI 80, 90, COUPE; VW PASSAT, SANTANA 1.3-2.3 05.72-10.91
Amortyzator przód L/P AUDI 80, 90, COUPE; VW PASSAT, SANTANA 1.3-2.3 05.72-10.91
Osłona amortyzatora przód RENAULT RAPID, SUPER 5 1.0-1.9 10.84-03.98
Osłona amortyzatora przód RENAULT RAPID, SUPER 5 1.0-1.9 10.84-03.98
Osłona amortyzatora przód LP AUDI 100, 200, A6, V8 1.6-4.2 06.76-12.9
Osłona amortyzatora przód L/P AUDI 100, 200, A6, V8 1.6-4.2 06.76-12.9
Wahacz zawieszenia koła przód L (dolny) BMW 7 (E38) 2.5-5.4D 10.94-11.01
Wahacz zawieszenia koła przód L (dolny) BMW 7 (E38) 2.5-5.4D 10.94-11.01
Wahacz zawieszenia koła przód LP (górny, przedni) AUDI A8 2.5-6.0 03.94-09.02
Wahacz zawieszenia koła przód L/P (górny, przedni) AUDI A8 2.5-6.0 03.94-09.02
Wahacz zawieszenia koła przód P (dolny) ALFA ROMEO 147, 156, GT 1.6-3.2 09.97-09.10
Wahacz zawieszenia koła przód P (dolny) ALFA ROMEO 147, 156, GT 1.6-3.2 09.97-09.10
Wahacz zawieszenia koła przód L (górny z przodu) MITSUBISHI L 200 2.5D 08.07-
Wahacz zawieszenia koła przód, góra L MITSUBISHI L 200 2.5DID 08.07
Amortyzator przód L OPEL ASTRA H 1.3-2.0 03.04-
Amortyzator przód L/P OPEL ASTRA H 1.3-2.0 03.04-
Sprzęgło kpl.  200mm HONDA CIVIC 1,4i;1,4is (EJ9) 96-
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl.  200mm HONDA CIVIC 1,4i;1,4is (EJ9) 96-
Sprzęgło ciągnione kpl.235mm FIAT DUCATO 2.5TDI
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło ciągnione kpl.235mm FIAT DUCATO 2.5TDI 2/94-01
Sprzęgło kpl. - SAC BMW 3 Touring (E46)  09.2001 -
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl. - SAC BMW 3 Touring (E46)  09.2001 -
Sprzęgło kpl.170mm FIAT CINQUECENTO 900FIAT UNO 1.3D
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl.170mm FIAT CINQUECENTO 900/FIAT UNO 1.3D
Sprzęgło kpl.  240mm Ford Escort 1,8TD  5,93-95-Ż
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl.  240mm Ford Escort 1,8TD  5/93-95-Ż
Sprzęgło kpl. 220mm OPEL ASTRA F 1,8i (Mot.C18NZ) Sk.F15 Nad.T
Kategoria: Sprzęgła
OPEL: ASTRA F Estate (51_, 52_), ASTRA F Hatchback (53_, 54_, 58_, 59_), ASTRA F (56_, 57_) VAUXHALL: ASTRA Mk III (F), ASTRA Mk III (F) Estate, ASTRA Mk III (F) Hatchback
Sprzęgło kpl. 230mm OPEL ASTRA 2,0-16V GSi nr sil.14128449
Kategoria: Sprzęgła
 Sprzęgło kpl. 230mm OPEL ASTRA 2,0-16V GSi nr sil.14128449 ->
Sprzęgło kpl. 220mm HONDA CIVIC AERODECK 1,8VTi (MC2) 02.98-
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl. 220mm HONDA CIVIC AERODECK 1,8VTi (MC2) 02.98-
Sprzęgło kpl. 235mm ALFA 166 2.5i V6 10 98-
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl. 235mm ALFA 166 2.5i V6 10/98-
Sprzęgło kpl. 228mm VW T4 2,4D 2,5 90
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl. 228mm VW T4 2,4D/2,5 90- /SKODA OCTAVIA/AUDI A3 1,9TDi mot.AGR 96-
Sprzęgło kpl. 200mm DAEWOO LANOS 1,5i 8V 97-
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl. 200mm DAEWOO LANOS 1,5i 8V 97-
Sprzęgło kpl. 215mm VW T4 PASSAT 1,6TD,1,8 1,9D TD
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl. 215mm VW T4/PASSAT 1,6TD/1,8/1,9D/TD
Sprzęgło kpl. 215mm VW GOLF,OCTAVIA.A3 1.8 20v mot.AGN 96-99
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl. 215mm VW GOLF/OCTAVIA/A3 1.8 20v mot.AGN 96-99
Sprzęgło kpl. 180mm FIAT PUNTO 55-75,SIENA 1,2 96- ; PANDA 1,1 03-
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl. 180mm FIAT PUNTO 55-75/SIENA 1,2 96- ; PANDA 1,1 03-
Sprzęgło kpl.  180mm PEUGEOT 106
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl.  180mm PEUGEOT 106/206/306; AX 86-98/SAXO 1.0i/1.4i 9/99-
Sprzęgło kpl. 215mm VOLVO 240-264 740(-84
Kategoria: Sprzęgła
Sprzęgło kpl. 215mm VOLVO 240-264(B17A,B19A/E/K,B21A/E/F,B23A/E) 740(-84)
Klocek hamulcowy kpl. przód MERCEDES C (S202), C (W202) 1.8-2.8 03.93-03.01
Klocek hamulcowy kpl. przód MERCEDES C (S202), C (W202) 1.8-2.8 03.93-03.01
Klocek hamulcowy kpl. przód HONDA ACCORD VII
KLOCKI HAMULC. HONDA ACCORD 03-08 Z CZUJ.
Klocek hamulcowy kpl. przód FORD FIESTA V, FOCUS, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT
Klocek hamulcowy kpl. przód FORD FIESTA V, FOCUS, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8/1.8D/2.0 03.02-12.13
Klocek hamulcowy kpl. tył MITSUBISHI COLT II, COLT III, ECLIPSE I, GALANT III, GALANT IV, GALANT V, LANCER IV 1.6-2.4 06.84-08.96
Klocek hamulcowy kpl. tył MITSUBISHI COLT II, COLT III, ECLIPSE I, GALANT III, GALANT IV, GALANT V, LANCER IV 1.6-2.4 06.84-08.96
Klocek hamulcowy kpl. przód SEAT IBIZA IV, IBIZA V; SKODA FABIA, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK; VW POLO 1.2-2.0 12.99-
Klocek hamulcowy kpl. przód SEAT IBIZA IV, IBIZA V; SKODA FABIA, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK; VW POLO 1.2-2.0 12.99-
KLOCKI HAMULC. VOLVO S40,V40 97-03
Klocek hamulcowy kpl. przód MITSUBISHI CARISMA, COLT CZC, COLT VI; VOLVO S40 I, V40 1.3-2.0 07.95-06.12
KLOCKI HAMULC. OPEL ASTRA F,CALIBRA,VECTRA A TYŁ
Klocek hamulcowy kpl. tył OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, CALIBRA A, KADETT E, VECTRA A; SAAB 900 II 1.4-2.5 12.87-01.05
Klocek hamulcowy kpl. przód OPEL VIVARO; RENAULT TRAFIC III 1.6D 05.14-
Klocek hamulcowy kpl. przód OPEL VIVARO; RENAULT TRAFIC III 1.6D 05.14-
Klocek hamulcowy kpl. przód NISSAN ALMERA TINO, PRIMERA 1.6-2.2D 08.00-

NISSAN ALMERA TINO (V10) 08/00- PRIMERA Traveller (WP12) 03/02-
Klocek hamulcowy kpl. tył BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84) 1.6-3.0 11.03-
Klocek hamulcowy kpl. tył BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84) 1.6-3.0 11.03-
KLOCKI HAMULC. LANCIA LYBRA 99- TYŁ
KLOCKI HAM.ALFA 147,156,LANCIA LYBRA T
KLOCKI HAM.FORD GALAXY,VW SHARAN
KLOCKI HAM.FORD GALAXY,VW SHARAN
Klocek hamulcowy kpl. przód AUDI 100, A3, A4, A6; FORD GALAXY; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.6-2.8 12.90-03.10
Klocek hamulcowy kpl. przód AUDI 100, A3, A4, A6; FORD GALAXY; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.6-2.8 12.90-03.10
Klocek hamulcowy kpl. przód PEUGEOT 206, 206+, 206 SW, 306 1.1-1.9D 06.94-
Klocek hamulcowy kpl. przód PEUGEOT 206, 206+, 206 SW, 306 1.1-1.9D 06.94-
motul-8100-x-clean-c3-5w30-5l
Kategoria: Oleje
W 100% syntetyczny olej silnikowy (Mid-SAPS) specjalnie opracowany aby spełnić wymagania filtrów cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorów trójfunkcyjnych (TWC). Do pojazdów wyposażonych w silniki Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz do silników benzynowych spełniających wymagania EURO IV oraz EURO V wymagających oleju klasy ACEA C3 o ]lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Przystosowany do przedłużonych przebiegów międzywymianowych.
Elf-5w30-5L-full-tech1
Kategoria: Oleje
ELF EVOLUTION SXR 5W30
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (IntraMolecular Friction) zawierającej specjalną hydrosyntetyczną™ bazę, pakiet modyfikatorów tarcia i specjalnych dodatków, olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
i-castrol-magnatec-10w40-4l
Kategoria: Oleje
Castrol Magnatec Diesel 10W-40 opak. 4l

Półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów wysokoprężnych z formułą „Inteligentnych Molekuł”.
edge td 5w-40
Kategoria: Oleje
Castrol EDGE 5W-30 jest odpowiedni zarówno do silnika diesel jak i benzynowego, spełniając wymogi norm VW 504 00 i    507 00. Ponieważ realizuje warunki większości poprzednich norm określonych przez Volkswagena, może być użyty w nowych i starszych silnikach. Obok właściwości utrzymujących silnik w czystości, EDGE 5W-30 posiada system chroniący silnik przed zużyciem, który zapewnia ochronę nowoczesnych jednostek FSI, TDI i turbodoładowanych silników benzynowych.
gtx1l
Kategoria: Oleje
Półsyntetyczny Olej Silnikowy Castrol GTX 10W40 1L
Castrol GTX jest serią olejów zaprojektowaną w celu zapobiegania tworzeniu się szkodliwych nagarów i szlamów, powstających w ciężkich warunkach jazdy, takich jak codzienne korki, wilgotne środowisko czy wydłużone okresy pomiędzy wymianami oleju. Unikalna formuła minimalizująca zmiany lepkościowe i termiczne pozwala skutecznie wydłużyć życie silnika.
Jeśli zastanawiasz się jak często należy wymieniać olej w silniku Twojego samochodu, przede wszystkim musisz zwrócić uwagę na zalecenia producenta. Zwykle zaleca on wymianę co 20-30 tys km, jednak w przypadku intensywnych warunków użytkowania okres ten może ulec znacznemu skróceniu.
castrol-gtx-10w40-4l
Kategoria: Oleje
Półsyntetyczny Olej Silnikowy Castrol GTX 10W40 4L
Castrol GTX jest serią olejów zaprojektowaną w celu zapobiegania tworzeniu się szkodliwych nagarów i szlamów, powstających w ciężkich warunkach jazdy, takich jak codzienne korki, wilgotne środowisko czy wydłużone okresy pomiędzy wymianami oleju. Unikalna formuła minimalizująca zmiany lepkościowe i termiczne pozwala skutecznie wydłużyć życie silnika.
Jeśli zastanawiasz się jak często należy wymieniać olej w silniku Twojego samochodu, przede wszystkim musisz zwrócić uwagę na zalecenia producenta. Zwykle zaleca on wymianę co 20-30 tys km, jednak w przypadku intensywnych warunków użytkowania okres ten może ulec znacznemu skróceniu.
i-gm-10w40-5l
Kategoria: Oleje
Wysokiej jakości olej półsyntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz Diesla.

Spełnia następujące normy
API: SL/CF,ACEA: A3, B3
Kategoria: Oleje
Olej do stosowania przy montażu wałków rozrządu ( krzywki i czopy łożyskowe)
pompa
Kategoria: Pompy oleju
Pompa oleju umieszczona w silniku powoduje zassanie oleju i tłoczenie go dalej w stronę centralnej magistrali olejowej. Pompy oleju w silnikach spalinowych są pompami zębatymi
pompa
Kategoria: Pompy wody
W obecnie produkowanych autach pompy wody pracują jak wirówki, bowiem w obudowie pompy wiruje koło łopatkowe o łopatkach rozchodzących się od środka (osi) na zewnątrz. Od czoła tej wirówki doprowadzana jest woda, której łopatki nadają ruch wirowy, wykorzystując siłę odśrodkową. Z kolei otwór, z którego woda wydostaje się pompa i płynie do silnika umiejscowiony jest z boku pompy.
pompa
Kategoria: Pompy wody
W obecnie produkowanych autach pompy wody pracują jak wirówki, bowiem w obudowie pompy wiruje koło łopatkowe o łopatkach rozchodzących się od środka (osi) na zewnątrz. Od czoła tej wirówki doprowadzana jest woda, której łopatki nadają ruch wirowy, wykorzystując siłę odśrodkową. Z kolei otwór, z którego woda wydostaje się pompa i płynie do silnika umiejscowiony jest z boku pompy.
pompa oleju
Kategoria: Pompy oleju
Pompa oleju umieszczona w silniku powoduje zassanie oleju i tłoczenie go dalej w stronę centralnej magistrali olejowej. Pompy oleju w silnikach spalinowych są pompami zębatymi
pompa oleju
Kategoria: Pompy oleju
Pompa oleju umieszczona w silniku powoduje zassanie oleju i tłoczenie go dalej w stronę centralnej magistrali olejowej. Pompy oleju w silnikach spalinowych są pompami zębatymi
lx729
Kategoria: Filtry
Filtr to błona lub warstwa, zaprojektowana do przepuszczania jedynie pewnej grupy substancji, a zatrzymywania innych
12113a
Kategoria: Filtry
Filtr to błona lub warstwa, zaprojektowana do przepuszczania jedynie pewnej grupy substancji, a zatrzymywania innych
OC456
Kategoria: Filtry

Filtr to błona lub warstwa, zaprojektowana do przepuszczania jedynie pewnej grupy substancji, a zatrzymywania innych
12113a
Kategoria: Filtry
Filtr to błona lub warstwa, zaprojektowana do przepuszczania jedynie pewnej grupy substancji, a zatrzymywania innych
mhoc613
Kategoria: Filtry
Filtr to błona lub warstwa, zaprojektowana do przepuszczania jedynie pewnej grupy substancji, a zatrzymywania innych
mhoc613
Kategoria: Filtry
Filtr to błona lub warstwa, zaprojektowana do przepuszczania jedynie pewnej grupy substancji, a zatrzymywania innych
12113a
Kategoria: Filtry
Filtr to błona lub warstwa, zaprojektowana do przepuszczania jedynie pewnej grupy substancji, a zatrzymywania innych
sdfasd
Kategoria: Filtry
Filtr to błona lub warstwa, zaprojektowana do przepuszczania jedynie pewnej grupy substancji, a zatrzymywania innych
444444
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.


33333
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.
qwe1e
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.
qqqqq
Kategoria: Głowice
Głowica jest odpowiedzialna za zamknięcie przestrzeni roboczej nad blokiem cylindrowym silnika.
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[G9U,G9T]; VEL SATIS B10E, MASTER; pasek 89x25mm, napinacz, rolka prowadząca
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[QQDA QQDB N4JB CSDA CSDB Q7DA]; łańcuch, koła x3, płoza x2, napinacz, śruby
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[QQDA QQDB N4JB CSDA CSDB Q7DA]; łańcuch, koła x3, płoza x2, napinacz, śruby
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[YD25DDTI NEW]; łańcuch x2 (1 jednorzędowy, 1 dwurzędowy), napinacz x2, płozy x7, koła x4; simmerring; silikon
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

TRANSIT [QWFA; QVFA; P8FA; P8FB; PGFA; P22DTE]; łańcuch, napinacz, koło x3(bez koła pompy wtryskowej); płoza x3, uszczelka, simmering x2, silikon
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[OM611, OM612, OM646]; łańcuch 110 ogniw; płozy x3; napinacz; Duplex
Kategoria: Paskowe
Dane techniczne:

[K4M,K4J]; LAGUNA,MEGANE; pasek 132x27.4mm, napinacz, rolka prowadząca 65.5/32mm; zaślepki wałków rozrządu
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[SDBA D5BA N7BA]; koła x4, płozy x4, łańcuch dwurzędowy, napinacz, uszczelka, simmering, silikon
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[BLF BAG BLG BMY BLN BKG BAG BLP BLF]; łańcuch, napinacz, koła x3, płozy x2, śruby, simmering, silikon
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:

[X10XE X10XEP Z10XEP X12XEP Z12XEP Z14XEP]; łańcuch, napinacz, płozy x3, koła x3, simmering, uszczelka rozrządu, śruby, tulejka
Kategoria: Łancuchowe
Dane techniczne:


[BYT; BZB; CDAA; CDHA] łańcuch x2; koło x1; napinacz x2; prowadnica x6 FOTO/BGA
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
prowadnice zaworowe
Zadaniem prowadnicy zaworu jest przyjmowanie sił bocznych działających na trzonek zaworu.Prowadnica zaworu centruje zawór na gnieździe zaworowym i odprowadza część ciepła z głowicy zaworu przez trzonek zaworu do głowicy cylindrów.
AJ 12018500
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
12022400
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
uszczelniacz ogol.
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
uszczelniacz ogol.
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ 12009100
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ12015000
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ 12022300
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ12007900
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
uszczelniacz ogol.
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
AJ 12010200
Zużyte uszczelniacze zaworowe mogą powodować wyciek oleju silnikowego. Wyciekom towarzyszy nieprzyjemny dym olejowy ze spalin
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
panewka
Kategoria: Panewki
Panewka (niekiedy zwana panwią) jest to część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału. Panewka ma kształt pierścienia. Zwykle wykonana jest z materiału takiego jak brąz, żeliwo szare lub tworzywa sztuczne np. teflon lub tekstolit. Panewka może mieć na powierzchni styku z wałem nacięte rowki, których zadaniem jest rozprowadzanie środka smarującego.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.

tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.

tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
tuleja-cylindrowa-goetze-engine
Tuleja cylindrowa to element silnika spalinowego, w którym porusza się tłok; wchodzi w skład układu kadłuba silnika.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
zawor silnik
Kategoria: Zawory
Zawór silnikowy jest to element silnika spalinowego tłokowego, umieszczony w głowicy silnika (w silnikach górnozaworowych) lub w bloku silnika (w silnikach dolnozaworowych), sterujący przepływem powietrza (w silnikach wysokoprężnych) mieszanki paliwowo-powietrznej (w silnikach o zapłonie iskrowym) i spalin.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe są elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
sssss
Kategoria: Pierścienie
Pierścienie tłokowe sa elementy uszczelniające, oddzielające komorę spalania silnika spalinowego tłokowego od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki

Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
tłok
Kategoria: Tłoki
Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
talerzyk 1800-016-057, 1303-039-301
Kategoria: Talerzyki
Talerzyk w turbospreżarce odpowiedzialny jest za uszczelnienie strony dolotowej od oleju.
Kierownica Spalin 3000-016-025
Kierownica to łopatka o zmiennej geometrii, wykorzystywana do kierowania spalinami w turbinie. 
ZAWÓR 2061-016-373
Wastegate jest to zawór montowany po gorącej stronie turbiny, który kontroluje ciśnienie doładowania.
kolo kompresji 1200-030-063
Koło kompresji lub też wirnik sprężarki, jest odpowiedzialne za sprężanie zasysanego powietrza, a następnie przekazywanie do układu dolotowego silnika.

wirnik2
Kategoria: Wirniki
Wirnik turbiny jest elementem napędzającym cały układ turbodoładowania.
edge 5w30
Kategoria: Oleje
Cena: 155,00 PLN 150,00 PLN
EDGE 5W-30 powstał we współpracy z grupą Volkswagena. Olej ten wprowadza nowe standardy czystości silnika, gwarantując obniżenie szkodliwych emisji spalin i większą ochronę środowiska. Zastosowana technologia wydłuża trwałość układów katalitycznych zmniejszających emisję składników toksycznych spalin. 
hch2
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
wklad-do-turbiny-gt1544v-80kw-109km-peugotavolvomazdafordcitroen-szczecin_rev002
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
wklad-do-turbiny-gt1549s-renault-102km-plus-gratis-szczecin
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
wklad-do-turbiny-gt1749v-vw-85kw-115km-szczecin
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
hch6
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
tłok
Kategoria: Tłoki

Tłok silnika szczególny rodzaj tłoka połączony przegubowo (sworzniem) z korbowodem, wykorzystywany do odbierania energii mechanicznej spalanej mieszanki. Większość tłoków silników spalinowych wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.

wklad-do-turbiny-gt1749v-vw-85kw-115km-szczecin
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.
ochrona termiczna
Osłony termiczne renomowanych firm przeznaczone do turbosprężarek . Zaprojektowane by utrzymać optymalną temperaturę pod maską w celu jak najlepszych osiągów.
chra26
Rdzeń turbosprężarki (często też kor lub koras) stanowi jej główny element, który pod wysokim ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Część ta składa się z kilku elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.